نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بررسی و ارزیابی مانیتور

اختصاصی از نیک فایل تحقیق در مورد بررسی و ارزیابی مانیتور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی و ارزیابی مانیتور


تحقیق در مورد بررسی و ارزیابی مانیتور

فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 20صفحه

 

مانیتور LCD یا مانیتور CRT

این دو نوع مانیتور هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین عاقلانه است که برای انتخاب صحیح، ابتدا آندو را در جنبه های مختلف با یکدیگر مقایسه نموده و سپس یکی از آنها را انتخاب نماییم. در مرحله بعد بایستی به‌دقت مشخصات هر یک از این دو نوع را درک کرده تا در هنگام خرید، بدانیم که چه مسائلی یک مانیتور را بر مانیتور دیگر برتر می نماید.این روزها تب خرید مانیتور LCD همه گیر شده است: مانیتوری کوچک و زیبا که هر کسی دوست دارد یکی از آنها را جایگزین مانیتور قدیمی خود نماید. بخصوص که قیمت این مانیتورها نیز اخیرا کاهش پیدا کرده‌است.

آیا مانیتور LCD برای تصویر برداری دیجیتال مناسب است؟

هنوز هم بهترین مانیتورها، مانیتورهای CRT هستند. اما اخیرا مانیتورهای LCD بسیار خوبی نیز به بازار عرضه شده اند. سوالی که پیش می‌آید این است که بر اساس چه مشخصاتی، به یک مانیتور صفت خوب اطلاق میشود.

در جدول فوق مشخصات اصلی دو مانیتور با یکدیگر مقایسه شده اند. البته ذکر این نکته لازم است که این جدول بر اساس مانیتورهای خوب موجود تهیه شده‌اند (و مانیتورهای خیلی ارزان به احتمال زیاد نمی‌توانند چنین مشخصاتی داشته باشند).
شاید مهمترین معایب مانیتورهای LCD برای تصویربرداری دیجیتال، محدودیت زاویه دید، محدودیت در انتخاب رزولوشنهای مختلف و نقصان در پردازش و تولید رنگهای واقعی باشد.

در ادامه با این معیارها و اهمیتشان بیشتر آشنا خواهیم شد تا بتوانیم تصمیم بگیریم که چه نوع مانیتوری بخریم و نیز در میان مانیتورهای CRT وLCD بایستی به چه فاکتورهایی توجه نماییم.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی و ارزیابی مانیتور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد