نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد درسهایی ازقرآن برنامه‌های تلویزیونی آقای قرائتی

اختصاصی از نیک فایل تحقیق درمورد درسهایی ازقرآن برنامه‌های تلویزیونی آقای قرائتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد درسهایی ازقرآن برنامه‌های تلویزیونی آقای قرائتی


تحقیق درمورد درسهایی ازقرآن برنامه‌های تلویزیونی آقای قرائتی

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش ) 


قسمتی از محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 62 صفحه

خلاصه نویسی درسهایی از قرآن در ماه مبارک رمضان تعداد جلسات : تمام درس هایی که در ماه مبارک پخش شده (بیست و پنج درس) استاد سخنران عالم دانشمند حجه الاسلام والمسلمین آقای قرائتی مقدمه و تقدیر و تشکر با سلام و درود بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش و آرزوی تعجیل در ظهور فرج آقا امام زمان (عج) در طول ماه مبارک رمضان پای درس هایی از قرآن استاد گرانقدر جناب حجه الاسلام قرائتی نشستم و از صحبت های ایشان هم بهره مند شدم و استفاده کردم و هم خلاصه صحبت های ایشان را نوشتم و امیدوارم که توانسته باشم حق مطلب را درست ادا کرده باشم و آنچه را که ایشان فرموده اند را به صورت خلاصه نوشته باشم و در نهایت بتوانم به آنچه که شنیدم و خواندم عمل کنم. از عالم دانشمند آقای قرائتی به خاطر بیانات خوبشان تقدیر و تشکر می کنم و از مسئولین محترم آموزش و پرورش کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای همه خدمتگزاران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و از خداوند می خواهم به برکت قرآن به ما توفیق شناخت و معرفت هر چه بیشتر آیات الهی و عمل به دستورات آن را عنایت فرماید. موضوع: تذکرات مهم درباره قرآن و تفسیر تاریخ پخش: اول رمضان 12/6/87 ترجمه ای بهتر است که سابقه بیشتر و تجربه دارد.
در لغات و الفاظ: 1- مترجم عالم تر و ترجمه روان تر 2- در لغات و تجوید و احتمالات 3- تفسیر آیات انتخابی 4- آیات کوتاه و سوره های کوتاه 5- قصه های کوتاه 6- بینش و سواد و حوصله و نیاز بهره گیری از فرصت های کوتاه برای معارف بلند قرآنی دوری از نقل اقوال و انفال- بعضی ها در اقوال می مانند. پناه می برم از پژوهش های بی خاصیت تفسیر عمومی آیات نه تفسیر موضوعی و تخصصی تفسیر آیات برگزیده نه ابتدا تا انتهای قرآن بنابراین تفسیر آیات باید انتخابی باشد و مربوط به مناسبت ها باشد و از آیات کوتاه استفاده شود مسئله دیگر اینکه سن و سواد و حوصله و نیاز را در نظر بگیریم تعیین مراعات سن و مراعات سواد و حوصله و نیاز را بکنند. خدا در قرآن می فرماید: که شما نمی دانید این آیه کوتاه آمدن و یک مثل از شتر می زند و یک مثل از آسمان. اگر کسی استفاده کجی از قرآن کرد به علما مراجعه کند و از پیش خود تفسیر نکند. آیه قرآن است که خداوند مشرق ها و مغرب دارد منظور کروی بودن کره زمین است. اگر مسئله ای را قطعی نمی دانید به قرآن نسبت ندهید. شناخت مشکلات مردم و بیان راه حل دینی اگر خواستیم حرف های ما درست باشد باید خودمان را ارزیابی کنیم. تلاوت متن قرآن و مطالعه ترجمه در کنار آن اگر کسی قرآن را نگاه کند و بخواند و ترجمه کند و تدبر کند نکات بیشتری می فهمد. قرآن لؤلؤ مرجان است، متن قرآن باید ؟
؟
کند، تمام ثواب ها مال متن قرآن است. خداوند می فرماید: ای پیامبر در هر سنی که هستی همه کارهای تو وزن دارد. همه کارهای تو ای پیامبر و همه کارهای حرام مردم- تلاوت آن را خدا شاهد است. قرائت قرآن هر چه بیشتر بهتر است. از علمای قرآن بخواهید که به جای سخنرانی در تفسیر قرآن بگوید. قرائت قرآن در همه جا و هر چه بیشتر بهتر. موضوع: امتیازات و ویژگی های قرآن کریم تاریخ پخش: دوم رمضان 13/6/87 اگر کسانی پژوهنده و محقق و نویسنده و مربی هستند توجه به ایننکات بکنید می فهمند که ما تا حالا چقدر غافل بودیم از قرآن. قرآن 1- کلام خالق است.
کلام الملوک ملوک الکلام. قرآن سخن خدا

متن بالا فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید

بعد از پرداخت ، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد درسهایی ازقرآن برنامه‌های تلویزیونی آقای قرائتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد