نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروسه های خط تولید

اختصاصی از نیک فایل پروسه های خط تولید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروسه های خط تولید


پروسه های خط تولید

کار آموزی فنی با فرمت    Doc       صفحات      11

 

انبار مواد اولیه:سالن انبار مساحتی در حدودm)  12*36( دارد ، قفسه های مواد اولیه و بعضی قطعات تولید شده توسط پیمانکاران خارج از شرکت در دو طرف سالن و کنار دیوارها تا انتها چیده شده اند ، در انتهای سالن یک اتاق دیگر وجود دارد که قسمت انبار غیر تولیدی می باشد.

به طور کلی انبار مواد اولیه از 3 بخش اصلی تشکیل می گردد :

1 ـ بخش قطعات اصلی اگزوز که مهمترین آن شامل مواد اولیه خام و نیمه ساخته میباشد که مواد اولیه خام توسط شرکتهای خارجی وایرانی تامین می گردد و مواد نیمه ساخته توسط پیمانکاران داخلی تامین می گردد .

2 ـ بخش قطعات ریز که شامل وسایل حفاظت فردی ( ماسک، دستکش، عینک، کفش ایمنی ، روپوش و ...) و قطعات یدکی دستگاهها و پرسها و ماشین آلات CNC که این قطعات از کشورهای خارجی و ایرانی تامین می گردد .

3ـ دفتر بایگانی

همانطور که گفته شد کارخانه دارای دو سالن بزرگ و چند سالن کوچکتر جهت کارگاههای مختلف است ، بخش اعظم پروسه تولید در سالن اول صورت می گیرد که شامل خط ماشینکاری و جوشکاری می باشد .

خط ماشینکاری: در خط ماشینکاری مواد اولیه به دو قسمت تشکیل شده و در دو ایستگاه تولید می شوند ، 1ـ ورقها که در خط منبع سازی 2 ـ لوله ها که در خط لوله سازی تولید می گردند .

خط منبع سازی :

ـ رول باز کن : اولین دستگاه در خط منبع سازی دستگاه رول بازکن است این دستگاه ورقهای پیچیده شده به دور یک هسته را از هم باز می کند ، این دستگاه از یک موتور گردان و چند غلطک تشکیل شده است که ورق بین غلطکها قرار گرفته و باز می شود به کار افتادن دستگاه بوسیله پدالی است که در اختیار اپراتور دستگاه قیچی است با فشردن پدال دستگاه به حرکت در آمده و ورق به سمت دستگاه قیچی حرکت می کند .

ـ قیچی ورق بر : دستگاه قیچی ورق بر ورق های هدایت شده از طرف رول باز کن را در ابعاد مختلف ( بسته به نوع اگزوز تولیدی دارد ) برش میزند .

ـ مارک زنی : در این قسمت جداره های برش خورده توسط دستگاه پرس 50 تن  مارک شرکت تولیدی ( اگزوز خودرو خراسان KEM ) زده می شود


دانلود با لینک مستقیم


پروسه های خط تولید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد