نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چگونه اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم

اختصاصی از نیک فایل چگونه اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چگونه اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم


چگونه اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم

فرمت فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 10 صفحه

 

 

 

پسر : مادر من فکر نمی کنم که بتوانم امتحان فردای خودم رو در مدرسه پاس کنم .

مادر : پسرم همین الان افکار مثبت رو به خاطر بیار

پسر : باشه مادر من مطمئنم که نمی توانم امتحانم را پاس کنم !

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


چگونه اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد