نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره سن و روشهای مبارزه با آن

اختصاصی از نیک فایل تحقیق درباره سن و روشهای مبارزه با آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره سن و روشهای مبارزه با آن


تحقیق درباره سن و روشهای مبارزه با آن

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 فرمت فایل:word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  تعداد صفحات:53

مقدمه

بر طبق آمار سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد، قسمت مهمی از مواد غذایی مردم دنیا از انواع غلات تأمین می شود. در میان انواع غلات، گندم از نظر سطح زیر کشت، مقدار محصول و مصرف، در درجه اول اهمیت قرار دارد.

زیاد شدن جمعیت دنیا باعث احتیاج به مواد غذایی بیشتری شده است. دانشمندان و کارشناسان رشته کشاورزی، تلاش زیادی می کنند تا از انواع مواد موجود در کره زمین، بهره برداری بیشتری بکنند. آنها در این راه موفقیت های خوبی به دست آورده اند.

حفظ کردن محصول گندم در مقابل آفت ها، بیماری ها و علف های هرز، یکی از مهمترین راه های افزایش این محصول مهم و رسیدن به خود کفایی است. به همین دلیل و با توجه به اهمیت آفت سن گندم، از بین کلیه آفت های گندم، برنامه مبارزه با این آفت به صورت یک برنامه مستقل با عنوان «پروژه مبارزه همگانی با سن گندم» انتخاب شده و اجرا می شود. در این برنامه، همه کشاورزان و مسئولین وظیفه دارند با این آفت مبارزه کنند.

خسارت این آفت موجب می شود ارزش غذایی گندم کم شود و مقدار زیادی از محصول از بین برود. اکنون، سالانه در بیش از یک میلیون هکتار از مزرعه های گندم و جو کشور، علیه این آفت مبارزه شیمیایی انجام می شود. خوب است بدانید که علاوه بر سن گندم، سن های دیگری هم هستند که به مزرعه های غلات حمله می کنند؛ ولی خسارت آنها بسیار کمتر از خسارت سن گندم است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سن و روشهای مبارزه با آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد