نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری رابطه بین خط مشی های تقسیم سود سهام با معیارهای مختلف نقد شوندگی و عامل عدم نقد شوندگی

اختصاصی از نیک فایل مبانی نظری رابطه بین خط مشی های تقسیم سود سهام با معیارهای مختلف نقد شوندگی و عامل عدم نقد شوندگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری رابطه بین خط مشی های تقسیم سود سهام با معیارهای مختلف نقد شوندگی و عامل عدم نقد شوندگی

به صورت ورد ودر49صفحه

دارای منابع وپیشینه تحقیق کامل

 

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه 1

2-2 بخش اول : نقدشوندگی بازار. 1

1-2-2 عوامل تاثیرگذار بر نقد شوندگی در بازارهای نوظهور. 3

2-2-2 عوامل تاثیرگذار بر نقدشوندگی. 4

1-2-2-2 تمرکز مالکیت.. 5

2-2-2-2 میزان سهام شناور آزاد 7

3-2-2-2 واسطه های خارجی. 8

4-2-2-2 دسترسی به بازار. 9

5-2-2-2 معامله ی اینترنتی. 10

6-2-2-2 آزادسازی حساب سرمایه 11

7-2-2-2  هزینه های معامله 12

8-2-2-2 زیرساختهای معاملاتی. 13

9-2-2-2 محصولات.. 13

10-2-2-2 پذیرش متقابل. 14

11-2-2-2 مشارکت سرمایه گذاران جزء. 16

12-2-2-2 اصلاحات در صندوقهای بازنشستگی و توسعه طرحهای سرمایه گذاری جمعی 17

13-2-2-2 تجدید ساختار بورسها 18

14-2-2-2 راهبری شرکتی. 20

15-2-2-2 ارتباطات بین بازارها 21

16-2-2-2 کیفیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس.. 22

17-2-2-2 موارد دیگر. 23

3-2 بخش دوم : نقد شوندگی سهام و عوامل مربوط به آن. 24

1-3-2 عوامل نقد شوندگی سهام 26

2-3-2 اجزای اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 28

3-3-2 هزینه های اجرای سفارش: 30

4-3-2 هزینه های نگهداری موجودی: 31

5-3-2 هزینه های انتخاب نادرست : 32

6-3-2 مطالعات انجام شده در خصوص عوامل مؤثر بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 34

7-3-2 رابطه ی بین اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام و بازده سهام شرکتها به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 36

1-7-3-2 رابطه ی سیاست تقسیم سود و اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 38

2-7-3-2 رابطه ی ساختار سرمایه و اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 39

3-7-3-2رابطه ی بین حاکمیت شرکتی و اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 39

4-7-3-2 اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش سهام  به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام و کیفیت سود 40

5-7-3-2 رابطه ی بین دوره ی نگهداری سهام و اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 40

6-7-3-2 تاثیر ناشناخته ماندن هویت معامله گران و یا سفارشات بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 41

7-7-3-2 رابطه ی بین اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش سهام و اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش قبلی سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 41

8-7-3-2 اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش سهام و نقدشوندگی داراییها 41

9-7-3-2 اثر قوانین حقوقی و سیاسی بر اختلاف قیمت پیشنهادی  خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 42

10-7-3-2 تأثیر دستمزد حسابرسی براختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 42

11-7-3-2 اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر اختلاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام به عنوان یکی از عوامل نقد شوندگی سهام 42

4-2 پیشینه تحقیق. 43

1-4-2 خارجی. 43

2-4-2 داخلی. 45

منابع و ماخذ47

منابع فارسی. 47

منابع لاتین.48

 

 


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری رابطه بین خط مشی های تقسیم سود سهام با معیارهای مختلف نقد شوندگی و عامل عدم نقد شوندگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد