نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خودتنظیمی اطلاعات مجموعه های DNA در سلسله مراتب شبکه های آنتروپی «شانون» در سلول های زنده

اختصاصی از نیک فایل خودتنظیمی اطلاعات مجموعه های DNA در سلسله مراتب شبکه های آنتروپی «شانون» در سلول های زنده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: خودتنظیمی اطلاعات مجموعه های DNA در سلسله مراتب شبکه های آنتروپی «شانون» در سلول های زنده

موضوع انگلیسی: Self-Regulation of Information Complexes DNA in Hierarchy Networks of Shannon Entropy inside Living Cells

تعدا صفحه: 8

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2014

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: آیا داده های تجربی مختلف بر فلورسانس DNA در داخل نوتروفیلها و سایر سلول های هوازی در فلوسیتومتری با نانومتر وضوح فضایی، در جمعیت زیادی از سلول های تجزیه و تحلیل. توزیع فلورسانس، برای نمودار هیستوگرام رده های مختلف R، تعریف کلاس از خوب و بد اطلاعات شبکه DNA برای سلامت خوب و بد از افراد مختلف، در یک بسیار متراکم، بسته بندی فراکتال اطلاعات و آنتروپی در شبکه از جهان نمایی کوچک، در انواع تنوع ثبات مثبت و منفی برای توزیع اطلاعات است. در تمام سلول وجود دارد ناپذیری (تعادل) برای کل شانون E آنتروپی = LNR در شبکه های سلسله مراتب آنتروپی هر فلس، برای هر رتبه R. صداهای آنتروپی را سیگنال برای خود تنظیم هموستاز اطلاعاتی تشکیل می دهد. بازسازی اصلی همبستگی و سر و صدا، برای حمایت هموستاز، در هر ایالت بهداشت، انشعاب توزیع لحظات مرکزی در اکثر شبکه های در مقیاس بزرگ از آنتروپی، برای رتبه R <32 رخ می دهد.


دانلود با لینک مستقیم


خودتنظیمی اطلاعات مجموعه های DNA در سلسله مراتب شبکه های آنتروپی «شانون» در سلول های زنده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد