نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)

اختصاصی از نیک فایل تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)


تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)

 

تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)

126 صفحه

چکیده:

هدف از این پژوهش، بررسی رابطه تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و رابطه کیفیت روابط بر وفاداری مشتریان هتل های شرق گیلان است. حجم نمونه از روش غیر احتمالی در دسترس و بر اساس جدول کرجسی و مورگان 196 نفر انتخاب شد. ابزار گرد­آوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه بوده که روایی آن توسط متخصصان مدیریت، استاد راهنما و مشاور تایید شده و پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ برابر با 95/0 بدست آمده است. همچنین در این تحقیق برای گردآوری اطلاعات، پیشینه و مبانی نظری از روش کتابخانه ­ای و داده ­های آماری از روش میدانی (پرسشنامه) استفاده شده است. این پژوهش بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی بدست آوردن داده ­های مورد نیاز، از نوع تحقیقات توصیفی - پیمایشی می­ باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ­های پرسشنامه از شاخص ­های آماری نظیر فراوانی، جداول و نمودار­ها در بخش آمار توصیفی و از آزمون ­های کلوموگروف - اسمیرنوف، آزمون همبستگی پیرسون، اسپیرمن و تحلیل عاملی تاییدی موجود در بسته­ نرم ­افزاری SPSS در بخش آمار استنباطی استفاده گردید. نتایج نشان می­ دهد که تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط، رابطه معناداری دارد و همچنین کیفیت روابط بر وفاداری مشتریان رابطه معناداری دارد.

واژگان کلیدی: بازاریابی رابطه مند - وفاداری مشتری _ کیفیت رابطه - مشتری


دانلود با لینک مستقیم


تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت روابط و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد