نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ترجمه مقاله تعادل بار و تخصیص منبع در سیستم گرید به روش تحمل پذیری خطا

اختصاصی از نیک فایل ترجمه مقاله تعادل بار و تخصیص منبع در سیستم گرید به روش تحمل پذیری خطا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
ترجمه مقاله تعادل بار و تخصیص منبع در سیستم گرید   به روش تحمل پذیری خطا

این مقاله ترجمه مقاله انگلیسی Load Balancing and Resource Allocation with Fault Tolerance in
Grid می باشد ./

 

سال انتشار : 2016/

تعداد صفحات مقاله انگلیسی :7/

تعداد صفحات فایل ترجمه : 9/

فرمت فایل ترجمه : Word /

 

مقاله اصلی را به زبان انگلیسی می توانید رایگان از اینجا دریافت فرمایید /

 

 

 

چکیده

تکنولوژی گرید ، به عنوان یک روش جدید در رایانش توزیع شده در مقیاس بزرگ ، با کارآیی مناسب در  مسیر یابی ، پدیدار شده است. رایانش گرید در حوزه های مختلفی چون تحقیقات دانشگاهی ، تحقیقات صنعتی تا استفاده های دولتی پذیرفته شده است. سیستم های گرید به بسترهایی برای رایانش توزیع شده و با کیفیت تبدیل شده اند. در رایانش گرید ، هر کاربر می تواند به داده ها و کامپیوتر ، آشکارا و بدون نیاز به درنظر گرفتن موقعیت مکانی ، جزئیات سیستم عامل ، مدیریت حساب کاربری و ویژگی های دیگر ، دسترسی داشته باشد. به علاوه ، جزئیات ، مبهم هستند و وضعیت منابع در گرید ، مجازی سازی شده است. رایانش گرید در هنگام اجرای برنامه های ارائه شده توسط کاربر با مشکل تعادل بار و ناتوانی منبع روبرو است. رایانش گرید به دنبال رسیدن به اشتراک گذاری امن ، قابل کنترل و منعطف منابع است. لازم است که یک طرح جدید برای گرید های محاسباتی ساخته شود که برنامه های محاسباتی و داده فشرده را مدیریت کند. هدف نهایی این مقاله ، کاهش زمان اجرای برنامه ها در گرید محاسباتی است. کار پیشنهادی در مقاله روی یک الگوریتم جدید و پویا در تعادل بار- که تعادل بار با استفاده از تحمل پذیری خطا (LBFT) است - در کنار استراتژی زمان بندی تحمل خطا برای گرید محاسباتی ، تمرکز دارد که در این مقاله به دو هدف تعادل بار موثر و تحمل پذیری خطا دست یافته است. کلید واژه ها : ما شما را تشویق می کنیم به این که 3 تا 4 کلیدواژه در این بخش ، لیست کنید.

 

 

تماس با ما برای راهنمایی یا ترجمه با آدرس ایمیل:

magale.computer@gmail.com

 

 

شماره تماس ما در نرم افزار تلگرام:

تماس با ما+98 9337843121 

 

 تماس با ماکانال تلگرام‌  @maghalecomputer

 

 توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد، در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.

 


دانلود با لینک مستقیم


ترجمه مقاله تعادل بار و تخصیص منبع در سیستم گرید به روش تحمل پذیری خطا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد