نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله علل فرار دختران

اختصاصی از نیک فایل مقاله علل فرار دختران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله علل فرار دختران


مقاله علل فرار دختران

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحات:10



فرار دختران از خانه در حالی بخشی از آمار آسیبهای اجتماعی را به خود اختصاص می‌دهد که بروز ناراحتی‌های روحی و روانی و بیماریهای جسمی را برای اعضای یک جامعه در پی خواهد داشت و از چنان تاثیری بر بر خانواده ها برخوردار است که هیچ چیز دیگری نمی‌تواند چنان ضربه ای مهلکی بر پیکر آنها وارد کند؛ در این شرایط ، خانواده همه چیز خود را که در طول سالیان زندگی کسب کرده، در معرض فنا و نابودی می‌بیند و آبرو، حیثیت، غرور و هر آن چیزی که مایه مباهات و سربلندی او در اجتماع بوده را از دست رفته می پندارد. و ما در این حال و وضعیت وظیفه خود دانستیم که گوشه‌ای از معضلات اجتماعی را که در حال حاضر در جامعه ما حکم فرماست نشان دهیم و امیدواریم توانسته باشیم که حداقل وظیفه خودرا به عنوان یک شهروند ایرانی نشان داده باشیم.
نتایج یک تحقیق بر روی 120 دختر فراری در تهران نشان می‌دهد که میانگین سنی این دختران 19 سال بوده، 24 درصد آنها محصل، 73 درصد بدون شغل، 3 درصد بی‌سواد، 11 درصد ابتدائی، 51 درصد راهنمائی و 36 درصد متوسطه بوده اند.
از نظر اقتصادی 94 درصد آنها از وضع مناسب و مطلوبی برخوردار بوده اند، 43 درصد انگیزه فرار را داشتن دوست پسر و 34 درصد بدرفتاری والدین ذکر کرده اند.
 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله علل فرار دختران

پاورپوینت سیستم گرایان در مدیریت

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت سیستم گرایان در مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت سیستم گرایان در مدیریت


پاورپوینت سیستم گرایان در مدیریت

بخشی از پاورپوینت سیستم گرایان در مدیریت :

پنجمین مکتب از دوره نوین مدیریت، سیستم گرایان نام دارد.

مجموعه ای از عنصر و اجزا که با هم در ارتباط متقابل هستند و مجموعه واحدی را تشکیل می دهد و نقش معینی را ایفا می کند.

شرایط چهارگانه موجودیت سیستم:
متشکل از حداقل دو جزء باشد.
هر جزء حاقل با یک جزء دیگر از مجموعه در ارتباط باشد.
تغییر در یک جزء منجر به تغییر در کل مجموعه شود.
مجموعه دارای شرایط متفاوتی از اجزا باشد.

عناصر مشترک سیستم ها:

ورودی: جذب منابع ازبیرون سیستم برای جهت بکارگیری در تحقق اهداف .
فرآیند: عملیاتی که سیستم بر روی دادهای ورودی جهت تبدیل به نتیجه و هدف انجام می دهد.
خروجی: خروجی شامل نتیجه و هدف نهایی سیستم می باشد.
بازخورد: رابطه ای است بین ورودی ، فرایند و خروجی جهت کنترل و اصلاح کار سیستم بر اساس نیازها و مقتضیات محیطی.

طبقه بندی انواع سیستم ها:

سیستم ساده و پیچیده شامل: سیستم های استاتیک، سیستم های دینامیک، سیستم سلول،سیستم گیاه،سیستم حیوان و ….
سیستم های اصلی و فرعی
سیستم های قطعی و احتمالی
سیستم های طبیعی و مصنوعی
سیستم های باز و بسته

————

مشخصات پاورپوینت:

نام پاورپوینت : تئوری های مدیریت پیشرفته – سیستم گرایان در مدیریت


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت سیستم گرایان در مدیریت

تحقیق در مورد بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک(بررسی موردی بانک کشاورزی )

اختصاصی از نیک فایل تحقیق در مورد بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک(بررسی موردی بانک کشاورزی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک(بررسی موردی بانک کشاورزی )


تحقیق در مورد بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی  بانک(بررسی موردی بانک کشاورزی )

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه41

 

فهرست مطالب

 

 

2- مروری بر ادبیات موضوع

2-1- اعتبار سنجی

2-2 امتیازدهی اعتباری

2-3-ضرورت امتیازدهی اعتباری مشتریان

 

2-4-موسسات  امتیازدهی/ رتبه بندی

معیار 5C

2-5-معیار های مورد استفاده به منظور امتیازدهی اعتباری

معیار ( LAPP  )

 معیار p 5

2-6 - مدلهای امتیازدهی اعتباری

3- روش تحقیق

3-1- تعریف مدل

4-یافته های تحقیق

4-1- نتایج برآورد مدل

4-2- بررسی کارایی و قدرت پیش گویی مدل با استفاده از داده های شاهد

 بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی  بانک(بررسی موردی بانک کشاورزی )

 

پونه روئین تن*

 

 

1- مقدمه

بررسی عملکرد اغلب کشورها بیانگر آن است که بین سرمایه گذاری و سطح پیشرفت اقتصادی رابطه تنگاتنگی وجود دارد، بدین معنی که کشورهایی که دارای الگوی کارآمدی در تخصیص سرمایه به بخش‌های مختلف اقتصادی هستند، اغلب از پیشرفت اقتصادی و به تبع آن رفاه اجتماعی بالاتری برخوردار می باشند.

تجهیز و تخصیص منابع سرمایه گذاری به فعالیت های اقتصادی از طریق بازار مالی انجام می‌پذیرد که بازار اعتبارات بانکی جزئی از این بازار است. انجام این امر به عنوان اصلی ترین نقش بانک در بازار مالی، از طریق اعطای اعتبار به مشتریان صورت می گیرد. در این راستا یکی از موضوعات حائز اهمیت، بررسی و ارزیابی ریسک اعتباری ( یعنی احتمال قصور در بازپرداخت تسهیلات اعطایی از سوی مشتریان) می باشد. اندازه گیری این ریسک در میان ریسک هایی که بانک در حیطه وسیع عملکرد خود با آن روست از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و کاهش و کنترل آن به عنوان یکی از عوامل کلیدی اثر گذار بر بهبود فرایند اعطای


* - دانشکده علوم اقتصاد ی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی ،به راهنمایی دکتر عباس عرب مازار، 1384


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک(بررسی موردی بانک کشاورزی )

تحقیق در مورد بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران

اختصاصی از نیک فایل تحقیق در مورد بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران


تحقیق در مورد بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه52

 

فهرست مطالب

  بررسی طرح تحقیق:

فرضیه های فرعی پژوهش:

اهداف تحقیق:

فرضیه کلی پژوهش :

2- ادبیات پژوهش

رضایت مشتری :

تعریف خدمت :

طبقه بندی خدمات :

اهمیت کیفیت در ارایه خدمات به مشتریان(9):

·        محصولات متمایز
·        کاهش هزینه های بازاریابی
·        ایجاد موانع رقابتی
·        وفاداری مشتری

بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران

 

 

1-مقدمه :

در زمانهای بسیار دور تعداد تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان خدمت کم بودند و از طرف دیگر تعداد مشتریان نیز اندک بودند. در هر منطقه‌ای تولید کننده یا عرضه‌کننده‌ای مشغول به ارائه محصول و خدمتی بود و خریداران محصول یا دریافت‌کنندگان خدمت هم، برای این تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان شناخته شده بودند. لذا هر چه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به بازار ارایه می‌دادند همان بفروش می‌رسید، اما به تدریج تعداد مشتریان و بازارها افزایش یافت و همگام با آن تعداد تولید‌کنندگان و ارایه‌دهندگان خدمت نیز زیاد شد و کم‌کم پدیده رقابت برای جذب مشتری بین تولید‌کنندگان و ارائه دهندگان خدمت شکل گرفت.

اما پس از شکل‌گیری بانک در جوامع مختلف دنیا و در طول سالهای متمادی، این مؤسسات پولی و مالی به عنوان یک اهرم اقتصادی نقش بسزایی را در رشد و تکامل و شکوفایی اقتصاد کشورها ایفا کردند.

آنچه مسلم است این است که در زمان حال دیگر این مؤسسات باید اصل مشتری محوری را مدنظر قرار دهند


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران

تحقیق در مورد بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ریاضی، علوم تجربی و انسانی

اختصاصی از نیک فایل تحقیق در مورد بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ریاضی، علوم تجربی و انسانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ریاضی، علوم تجربی و انسانی


تحقیق در مورد بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ریاضی، علوم تجربی و انسانی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه80

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

هدف تحقیق

 

فرضیه تحقیق

ب - عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی

ج - هوش و پیشرفت تحصیلی

ملاکهای هدایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی

چکیده

پژوهش حاضر به دنبال بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ریاضی، علوم تجربی و انسانی است که از بین آنها دو گروه به صورت تصادفی انتخاب شد.گروهی که نحت راهنمایی مشاور قرار داشته گروه دیگر از راهنمایی مشاوره بهره نداشته است.روش نمونه برداری این پژوهش بر پایه نمونه برداری چند مرحله انجام گرفته است.بدین صورت که از بین تعداد کل دبیرستانهای شهرستان ابهر 5 دبیرستان به صورت تصادفی انتخاب و سپس از بین دبیرستانهای انتخابی از هر دبیرستان یک کلاس تجربی، یک کلاس ریاضی و یک کلاس انسانی به صورت تصادفی انتخاب گردید و از هر کلاس 10 نفر به صورت انتخابی تعیین گردید که 5 نفر متعلق به گروه A و 5 نفر متعلق به گروه B می باشند.در مجموع تعداد کل دانش آموزان فارغ التحصیل مورد پژوهش 150 نفر می باشند.نمرات دروسی اختصاصی دو گروه مورد مطالعه با استفاده از روش آزمون واریانس دو عاملی بدست آمده است.ابزار اندازه گیری این پژوهش عبارتست از پرونده های تحصیلی دانش آموزانی که توسط مشاوران تنظیم شده است.با مراجعه به پرونده تحصیلی گروه نمونه نمرات دروس اختصاصی استخراج شده و با استفاده از روش آزمون (T) گروههای مستقل دو گروه یعنی گروهی که با کمک مشاوره انتخاب رشته کرده اند و گروهی که شخصاً انتخاب رشته کرده اند با یکدیگر مقایسه شده اند.نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین دانش آموزان در رشته تحصیلی علوم انسانی و علوم تجربی و ریاضی از لحاظ انتخاب رشته با کمک مشاور بیشترصورت میگیرد و در این سه رشته دانش آموزان رشته های ریاضی بیشتر از رشته های


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ریاضی، علوم تجربی و انسانی